Starten met Power BI API koppeling voor Zendesk Support
Opstarten van de proefperiode
Nadat je de proefperiode van de Power BI API-koppeling hebt aangevraagd ontvang je instructies voor het opstarten van de koppeling. Indien nodig kan één van onze BI-specialisten je ondersteunen bij het maken van de koppeling.
Aan de slag met Power BI
Nadat de koppeling met Power Bi is bewerkstelligt, kun je starten met het ontwikkelen van jouw gewenste rapportages en dashboards. Of je kunt gebruik maken van onze standaard Power BI dashboards.
Data gedreven werken
Nadat je de gewenste Power BI rapportages en dashboards hebt ontworpen, kun je aan de slag met het analyseren van jouw data en het nemen van beslissingen op basis van actuele data.
Vanaf
50,-
Per maand
- Breng al jouw data samen
- Meerdere administraties mogelijk
- Altijd actuele data ter beschikking
Wat zijn de mogelijkheden met een Power BI Zendesk Support API koppeling?
De Power BI Zendesk Support connector biedt eindeloos veel mogelijkheden. Doordat alle gewenste data via de Zendesk Support API benaderd kan worden, kunnen verschillende Zendesk Support rapportages en dashboards gebouwd worden met hierin diverse analyses zoals:
Ticketanalyses: Volg de prestaties van supporttickets, inclusief resolutietijd, reactietijd en ticketstatus. Identificeer trends en patronen om de efficiëntie van het ticketbeheer te verbeteren.
Klanttevredenheid: Meet klanttevredenheid door enquêtes na het oplossen van tickets. Analyseer feedback om sterke punten en verbeterpunten te identificeren voor de klantenondersteuning.
Agentenprestaties: Evalueer de prestaties van supportagenten aan de hand van statistieken zoals het aantal opgeloste tickets, de gemiddelde resolutietijd en klanttevredenheidsscores. Identificeer toppresteerders en gebieden voor verbetering.
Kanaalanalyse: Analyseer de prestaties van verschillende ondersteuningskanalen, zoals e-mail, chat en telefoon. Optimaliseer de inzet van kanalen op basis van klantvoorkeuren en efficiëntie.
Trendanalyse: Identificeer trends in klantvragen en problemen om proactief te reageren op veelvoorkomende zorgen. Pas processen aan en bied training aan agents om beter om te gaan met opkomende kwesties.
Naast dat de Power BI connector een koppeling kan maken met alléén Zendesk Support, kunnen er ook meerdere databronnen gekoppeld worden in één datawarehouse. Zo kun je andere databronnen koppelen, waardoor je data tegenover elkaar kunt zetten. Hierdoor creëer je nieuwe inzichten in jouw data, welke je afzonderlijk uit de pakketten nooit zult halen. Bekijk hier alle te koppelen databronnen.
Power BI dashboards voor Zendesk Support
Van ruwe data naar een waardevolle inzichten binnen korte tijd. Door middel van onze kant-en-klare Power BI rapportages, ook wel dashboards genoemd, kun je snel aan de slag met het analyseren van jouw data. Hierdoor krijg je direct inzicht in de belangrijkste KPI’s waarop je kunt sturen.
Beschikbare dashboards voor Zendesk Support:
Wat zijn de voordelen van een Power BI API koppeling met Zendesk Support?
Alle data benaderbaar
Alle data wordt door de Power BI API koppeling geautomatiseerd klaargezet in een database. Deze database kun je vanuit Power BI gemakkelijk benaderen, waardoor je direct kunt starten met het ontwikkelen van rapportages en dashboards.
Rapportages beschikbaar
Onze standaardrapportages zijn snel bruikbaar voor waardevolle inzichten. Ze besparen tijd en leveren waardevolle informatie over belangrijke prestatie-indicatoren, zonder dat je aangepaste rapporten hoeft te bouwen. Deze rapporten zijn geoptimaliseerd voor eenvoudige visualisatie en maken data gedreven beslissingen snel en efficiënt.
Databronnen combineren
Naast dat de Power BI connector een koppeling kan maken met jouw databron(nen), kan de API koppeling er ook voor zorgen dat er koppelingen gemaakt worden met andere softwarepakketten vanuit jouw organisatie. Op deze manier kun je data tegenover elkaar afzetten en nieuwe inzichten creëren.
Veel analysemogelijkheden
Doordat de Power BI connector alle gewenste data kan ontsluiten, geeft dit je de mogelijkheid om diverse analyses te maken. Denk bijvoorbeeld aan het consolideren van jouw verschillende administraties, het toepassen van benchmarking, predictive analytics en forecasting.
Data altijd actueel
Actuele data is van belang bij het aansturen van je organisatie. Daarom zorgt de Power BI connector ervoor dat je altijd kijkt naar de meest actuele data van jouw organisatie. De Power BI connector kan tot meerdere keren per dag de data vernieuwen, waardoor je altijd beschikt over actuele cijfers.
Voor ieder apparaat geschikt
Remote werken heeft de toekomst. Daarom is het belangrijk om altijd en overal toegang te hebben tot de belangrijkste bedrijfsdata. Middels Power BI kun je jouw rapportages en dashboards bekijken op ieder gewenst apparaat. Van desktop tot tablet, en van smartphone tot smartwatch. Zo heb je altijd en overal inzicht.
Hoe werkt de Power BI API koppeling voor Zendesk Support?
Overweeg je om Power BI te integreren met Zendesk Support? Dankzij de Power BI API-koppeling is het eenvoudig om Zendesk Support naadloos te verbinden met Power BI. De geautomatiseerde Power BI-connector maakt moeiteloos verbinding, waardoor alle benodigde gegevens uit jouw administraties beschikbaar zijn voor het ontwikkelen van boeiende rapportages en dashboards voor Zendesk Support in Microsoft Power BI.
Met de Power BI Zendesk Support API-koppeling kun je alle gewenste gegevens uit alle administraties van Zendesk Support gebruiken voor rapportagedoeleinden. De Power BI-connector haalt probleemloos gegevens op uit je Zendesk Support-administratie(s), zodat je ze effectief kunt inzetten bij het creëren van jouw Zendesk Support-rapportages en dashboards in Microsoft Power BI. Ontdek de kracht van naadloze integratie voor een verbeterde analyse en visualisatie van je Zendesk Support-gegevens.
Microsoft (Power BI) staat al meer dan 15 jaar aan de top als marktleider op het gebied van Business Intelligence-tools. Power BI maakt het mogelijk om diverse gegevensbronnen, waaronder Zendesk Support, te integreren, waardoor het ontwikkelen van Zendesk Support-rapportages en dashboards in Microsoft Power BI binnen handbereik ligt.
De Power BI Zendesk Support API-koppeling legt volledig geautomatiseerd verbinding met alle gewenste administraties en data vanuit Zendesk Support. De Power BI API-koppeling transporteert deze data naar een SQL-database met behulp van duidelijke en gebruiksvriendelijke tabellen. Hierdoor is geen technische kennis vereist om aan de slag te gaan met de Power BI API-koppeling voor Zendesk Support en het ontwikkelen van rapportages en dashboards.