Power BI Ticket rapportage
Al uw data in één Power BI ticket rapportage
Hoe werkt de Power BI ticket rapportage?
Kunt u snel zien hoe uw supportafdeling functioneert? Hoeveel tijd u per klant kwijt bent? of hoeveel vragen er over één onderwerp binnen komen? Met de Power BI ticket rapportage krijgt u inzicht in deze, en nog veel meer, veelgebruikte analyses. Deze hebben we namelijk samengevoegd in één hoogstaande Power BI rapportage. Hierdoor kunt u onder andere bottlenecks snel signaleren en kan er efficiënter gewerkt worden op uw afdeling.
Om te starten met de Power BI ticket rapportage maakt een van onze Power BI connectoren een koppeling met uw databron(nen). Vervolgens wordt de benodigde data uit deze bron(nen) ingeladen in de Power BI ticket rapportage, zodat u kunt starten met analyseren.
De Power BI rapportage wordt voor u klaargezet in de online omgeving van Microsoft Power BI, namelijk Power BI Service. Hier kunt u de rapportage inzien, analyseren en delen met collega’s. Daarnaast kunt u de rapportage ook bekijken via de app van Power BI. Zo heeft u overal en altijd inzicht in uw data.
Welke informatie bevat de ticket rapportage?
Naast de normale overzichten zoals het aantal tickets, trends en gesloten tickets, biedt de rapportage u de mogelijkheid om volledig door te zoomen tot op detailniveau. Zo kunt u bijvoorbeeld de performance per medewerker of type ticket analyseren. Naast bovengenoemde overzichten, bevat de rapportage de volgende inzichten:
- Aantal tickets;
- Ticket trends;
- Tickets aangemeld;
- Gesloten tickets;
- Openstaande tickets;
- SLA Performance (reactie-/oplostijd);
- Aantal tickets per medewerker;
- Performance per medewerker;
- Gespendeerde tijd per bedrijf/project;
- Timetracking;
- Facturatie per bedrijf/project;
- Factuurinformatie.

Waarom een kant-en-klare Power BI rapportage?
Het ontwikkelen van een Power BI vergt erg veel tijd en expertise. De databron dient gekoppeld te worden, een datamodel moet gebouwd worden, de juiste formules (DAX) moeten worden geschreven om de data in de volgende stap te kunnen visualiseren zoals wenselijk. Al met al kost het ontwikkelen van een Power BI rapportage dus erg veel tijd én vraagt het veel expertise. Om organisaties, klein of groot, een goede start te geven met Business Intelligence, en Power BI in het bijzonder, hebben we meerdere kant-en-klare Power BI rapportages ontwikkeld. Deze Power BI rapportages zijn voorzien van de laatste ontwikkelingen op het gebied van BI en bezitten ieder veel intelligentie. Daarnaast beschikken ze over de belangrijkste KPI’s welke duidelijk gevisualiseerd zijn, zodat u direct kunt starten met het analyseren van uw belangrijkste bedrijfsdata en beslissingen kunt nemen op basis van data.
Naast dat de Power BI ticket rapportage enkel zorgt voor een goede start met BI, kan het voor sommige bedrijven ook dienen als ideaal fundament om een rapportagewens binnen de organisatie verder uit te bouwen. De mogelijkheid bestaat namelijk om de Power BI ticket rapportage volledig over te nemen, waardoor u zelf verder kunt bouwen en aanvullende wensen zelf kunt realiseren. Uiteraard kunnen onze BI specialisten u hierin ook ondersteunen.

Demo ticket rapportage
De demo is volledig interactief. U kunt alle functionaliteiten van de ticket rapportage uitproberen. Zo kunt u onderin navigeren tussen verschillende pagina’s, kunt u gebruik maken van meerdere filters en zijn de visuals interactief te gebruiken.
Wilt u de volledige ticket Power BI rapportage uitproberen? Start dan direct uw 30-daagse gratis proefperiode.
Hoe kun je gebruik maken van de ticket rapportage?
Er zijn verschillende mogelijkheden om de Power BI ticket rapportage te gaan gebruiken. De kosten die hieraan verbonden zijn, zijn afhankelijk van uw keuze. We hebben de mogelijkheden op een rijtje gezet:
- De Power BI rapportage in abonnementsvorm
Het is mogelijk om de Power BI rapportage in abonnementsvorm af te nemen. Wanneer u kiest voor deze manier, betaalt u maandelijks een vast bedrag voor het gebruik van de Power BI rapportage. De Power BI ticket rapportage wordt vervolgens door onze specialisten met u gedeeld in de online omgeving van Power BI. Hier kunnen u en uw collega’s de rapportages analyseren. Mist u analyses? Bij het afnemen van de rapportage in abonnementsvorm is het niet mogelijk om zelf wijzigingen door te voeren in de rapportage. Onze specialisten kunnen dit aanvullend voor u realiseren.
- De Power BI rapportage overnemen
Een stevig fundament neerzetten voor de verdere uitrol van Business Intelligence binnen uw organisatie? Dan kunt u ervoor kiezen om de Power BI ticket rapportage volledig over te nemen. U betaalt in dat geval slechts een eenmalig bedrag, waarna u eigenaar wordt van de rapportage. Dit betekent dat u zelf verder kunt met het door ontwikkelen van de rapportage en bijvoorbeeld aanvullende databronnen of analyses kunt toevoegen. Uiteraard kunnen onze BI Specialisten u ook ondersteunen bij het verder ontwikkelen van uw Business Intelligence omgeving.
Microsoft integratie
De Power BI ticket rapportage is eenvoudig te integreren met Microsoft tools, zoal MS Teams en SharePoint.
Schaal- en betaalbaar
De rapportage is uitstekend te gebruiken door zowel het MKB als grootbedrijf, en kan met uw organisatie meegroeien.
Deel met collega's
Deel via de online omgeving van Power BI eenvoudig met collega's, en kijk altijd naar dezelfde cijfers.
Direct analyseren
De belangrijkste analyses zijn hoogwaardig voor u uitgewerkt, waardoor u direct kunt starten met analyseren.
In house development
Onze eigen developers zorgen ervoor dat de rapportages altijd voorzien zijn van de laatste BI-technologieën en trends.
Volledig aanpasbaar
De rapportage kan altijd naar wens worden aangepast. Zo kan deze bijvoorbeeld in uw huisstijl gezet worden.